Wednesday, October 1, 2008

FIFA za Babu


Smaraš me još od sredine avgusta... "Kad će da izađe nova FIFA?", "Da mi odma` nađeš gde da skinem!" i slično. E pa draga moja Babo, dobio si mail sa linkovima (zajedno sa onim instalacijama iz gradskih koje si tražio), pa ti lepo natenane skini (imaš i da biraš odakle ćeš). Pljuvao si po osmici, ali dalje si igrao FIFU 07. Ako te i ovo izdanje razočara (nemam pojma da li su licencirani tvoji grobari), a ti nastaviš da igraš onu staru FIFU, a ne novi PES, onda se pokrij tom tvojom čupavom kosom :)

BTW... Nabavio sam još jedan joypad tako da te izazivam na jedan duel kod mene na kompu. Let the less worse player win!

3 comments:

Anonymous said...

Buuu... dole FIFA! :D

DeCoy said...

I ja tako kažem, ali nekima ne vredi govoriti :p

Anonymous said...

Hvala Dartchillo!