Monday, November 17, 2008

Stig`o novi FM!


Preciznije, stigao je još u petak, 14. novembra, ali tek malopre dobih obaveštenje da je i meni „stigao“. Razmišljam da već sutra trknem da ga podignem, ali mi je stalno na pameti onaj ispit u subotu :( Mislim da će pikanje sa Zvezdom morati još malo da popričeka. A baš mi se igra domaća liga, u osmici mi nikako nije legla, zanima me kako će ovde da bude...

Inače ovo izdanje (Football Manager 2009) donosi i najveće izmene otkako su momci iz Sports Interacivea odlučili da Eidosu ostave ime Championship Manager u amanet, dok su engine i database sa sobom poneli u Segu. Te izmene se pre svega odnose na dodavanje 3D prikaza meča (opciono, ako vam se ne sviđa i dalje je prisutan stari 2D pogled). Što bi značilo da je igra konačno premašila limite CD medija, tačnije sada je „teška“ nešto preko 2GB, prvenstveno zbog pomenute novotarije. Nisam posebno oduševljen povodom ovih šminkerskih izmena jer mi se svake godine čini da SI sve više truda posvećuje doterivanju izgleda FM-a nego ispravljanju nekih propusta, nelogičnosti i ograničenja koja se ponavljaju iz godine u godinu. Rekoše da su unapređene i one konferencije za štampu (valjda će sad biti raznovrsnije, a ne da dobijam apsolutno ista pitanja pred svaku tekmu), biće više interakcije sa pomoćnim trenerima, više opcija prilikom slanja igrača u manje klubove na „kaljenje“, kao i više opcija prilikom izbora feeder/parent klubova. Takođe igrači više neće dobijati okrugle ocene, sada je uvedeno još jedno decimalno mesto, što će doprineti donekle realnijim statistikama. Nisam probao kako izgleda, mrzelo me je da cimam nekog da mi skida demo...
Mada uporedo sa izlaskom igre pušten je i 9.0.1 patch, koji bi trebalo da ispravi neke bugove primećene u demou. Mnogi se žale na veliki broj povreda, ali to je do sada bio slučaj sa maltene svakim izdanjem.

I tako, čekam subotu pa da krenem da pišem neke nove stranice u Dnevniku jednog menadžera. BTW one sejvove sa Bragom čisto sumnjam da ću ikada nastaviti jer obično tako bude svake jeseni – izgubiš volju da igraš stari, kada znaš da je na mesec-dva od tebe novi menadžer.

3 comments:

Anonymous said...

Odlici su ti ovi tekstovi,samo napred.

p.s.Ne svidja mi se sto navijas za Zvezdu,al ajde ;)
Pozdrav
Nikola aka Zidan Grobar

Anonymous said...

Stig'o k'o da i nije... nema još mesta euforiji... Ovih verzija što su izašle se nećeš sit naigrati... Kako li je samo autor zaštite ponosan na svoje delo.

DeCoy said...

@Anonymous

Grešiš, ovaj grešiš silno sine :)

Bez zezanja, zaštita je razabijena još prvog dana. Treba ti samo 9.1.0 patch i crack za njega ;)