Friday, September 26, 2008

Nekompatibilnost laptopa i dugih rukava


Nedavna nagla promena vremena i pad temperature mi je pored problema oko jutarnjeg ustajanja iz toplog kreveta donela još nedaća. Majice kratkih rukava zamenili su različiti duksevi sa dugim rukavima. I sada imam problem zbog očigledne nekompatiblinosti laptopa i te vrste odeće. Kako dobar deo dana provodim za kompom, obično kuckajući nešto po tastaturi redovno mi se dešava da krajem širokog rukava zakačim touchpad i tako pointer u Wordu prevučem na neko mesto usred već otkucanog teksta. A pošto ne kucam „na slepo“ već buljakam u tastaturu, a ne u ekran, čitavu zbrku primetim tek kada završim celu rečenicu. Dešava se i da selektujem čitav pasus i izbrišem ga kucajući novi tekst preko njega. Veliko hvala onome ko je izmislio Undo funkciju!

Evo i sad imam isti problem, ali pošto pišem upravo o njemu vrlo sam obazriv. Poduzeo sam i određene mere predostrožnosti (zasukao sam rukave), ali to sad pali jer još nije mnogo hladno. Dolazi zima, pa intenzivno razmišljam šta mi je činiti...

Verovatno ću pokušati da isključim touchpad kad god mi je komp u kući, tj. kada ga koristim u kombinaciji sa mišem. Kao seljačka varijanta padaju mi na pamet gumice za tegle koje bih vezao oko zglobova i tako ukrotio rukave. Ili da pri korišćenju laptopa imam posebnu „uniformu“ za to – duks sa ramflom umesto ovih sa loose rukavima :)

Idem sad malo da se zezam sa Amiginim virtualnim HD-om. Zaista je dobar feeling igrati se radi posla.

2 comments:

Nikola B said...

Hehe, ja nemam laptop ali svakog meseca bar dva naiđu pod moje ruke... i mogu ti reći da me touchpadi mrze gadno... :(

A ono poslednje, pa... hehe :)

Anonymous said...

Igrom slučaja, gotovo uvek nosim blago zasukane rukave kao da sam se spremio da nekog bijem tako da nemam tih problema pri radu (na tuđem laptopu jer svoj nemam).