Friday, September 5, 2008

Anti-talenat za fudbal



Da, da..upravo tako. Potpuni anti-talenat za bilo koju simulaciju fudbala na kompjuterima. Ja nemam dilemu PES vs FIFA, podjednako sam loš u obe igre. PES 2007 ili PES 2008 potpuno mi je svejedno. Na rookie nivou se još nekako i snalazim, sa Zvezdom redovno pobeđujem srednje jake timove sa više golova razlike, sa jačim sam tu negde uglavnom pobedim, ređe odigram nerešeno ili izgubim. Međutim, čim se popnem jedan stepenik više na skali težine – kraj. Delje me ko stigne, ako uspem da izvučem nerešeno mogu da skačem od sreće (i to obično bude 0:0 jer ne uspevam da postignem gol, a nekim čudom sačuvam svoju mrežu). Mislim da nikoga nisam uspeo da pobedim, možda jednom, ne sećam se. A trudio sam se, dao sam fudbalu šansu (posebno PES-u), i ne vredi – antitalenat.

Sa FIFA-om situacija je ista. Doduše, manje sam je i igrao (izdanja za 2007 i 2008) i to uglavnom protiv kolega sa faksa, koji naravno peru pod sa mnom. Ja uzmem Real, oni neke šalabajzere i opet me oderu. Još ovaj jedan igra na tastaturi, pa jbt čoveče, kako uspevaš??? Meni se čini da bi mi trebao još jedan par ruku, pa ja se i sa džojpedom jedva snalazim. Čim treba da „vodim računa“ sa više od dva dugmeta ja se izgubim. I sa dva se malo teže snalazim, ali to mi ide od ruke uz malo vežbe (valjda nasleđe od iskustva sa konzolama iz detinjstva). Ja sam bre, navikao da igram na džojstiku sa samo jednim dugmetom – fire. Pa kako je to lepo i skladno funkcionisalo u Emylin Hughes Football i Microprose Soccer, kasnije sam bio neprikosnoven na Amigi igrajući Sensible Soccer i pomalo Kick Off. A sad, brrrr! Kad malo razmislim uvek sam imao problem sa igrama koje zahtevaju korišćenje više dugmića. Sećam se Mortal Kombata 2 koji sam često igrao protiv drugara iz srednje. Imali smo problem što smo kod mene na Amigi igrali preko džojstika koji ima samo jedno dugme, a kod njega na PC-ju preko tastature gde ima i nogu dole i ruku gore i blok i šta sve ne. I ja sam njega redovno pobeđivao kod mene, a on mene kod njega na kompu. Zato smo se na kraju i smorili.

Mada, sasvim se lepo snalazim na džojpedu u NBA Live-u. Tu mogu da se nosim i sa jačim kompjuterski vođenim oponentima, a ove moje giliptere derem kad stignem i to oni uzmu Lejskerse, a ja Memfis. Zato i tvrdim da sam antitalenat samo za fudbal na džojpedu. Moraću da probam još neki sport, pa da stopostotno potvrdim da sam u pravu. Ne volim da prebacujem lopticu preko mreže, možda će mi dobro ići ovi sportovi od „preko bare“ – NHL ili Madden???

No comments: